Formulár na uplatnenie reklamácie
(vyplňte tento formulár a odošlite ho späť iba v prípade, že chcete odstúpiť od zmluvy. Formulár je potrebné vytlačiť, podpísať a zaslať naskenovaný na nižšie uvedenú e-mailovú adresu, prípadne ho vložiť do zásielky s vráteným tovarom)
Adresát (Príjemca)
Internetový obchod: | www.kozmetickyobchod.sk |
Obchodná spoločnosť: | Evolution Beauty Institut s.r.o. |
So sídlom: | 5. května 70, 140 00 Praha 4 |
IČ: | 07996811 |
DIČ: | CZ07996811 |
E-mail: | info@kozmetickyobchod.sk |
Tel.: | +420 731 514 401 |
Vyplní spotrebiteľ:
Meno a priezvisko spotrebiteľa: | ______________________________ |
E-mail spotrebiteľa: | ______________________________ |
Telefón spotrebiteľa: | ______________________________ |
Reklamovaný tovar: | ______________________________ |
Číslo objednávky: | ______________________________ |
Číslo bankového účtu: | ______________________________ |
Zakúpený produkt viz výše vykazuje tieto vady:
Preferujem vybaviť reklamáciu nasledujúcim spôsobom:
(Prosím zakrúžkujte:)
- oprava tovaru,
- výmena tovaru,
- zľava z ceny tovaru,
- odstúpenie od zmluvy (vrátenie kúpnej ceny)
Zároveň Vás žiadam o vystavenie písomného potvrdenia o uplatnení reklamácie s uvedením, kedy som právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie spolu s mojím nárokom na opravu/výmenu, a následne potvrdenie dátumu a spôsobu vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe jej trvania ( v prípade, že sa jedná o opravu, nie výmenu).
V prípade vrátenia peňažných prostriedkov tieto žiadam navrátiť spôsobom:___________________________________________
V: ______________________________ Dňa:__________________
Podpis spotrebiteľa: _____________________________________
Zoznam príloh:
Faktúra číslo: __________________________
Všeobecné poučenia k uplatneniu reklamácie
Zakúpenie veci ste ako spotrebiteľ povinný preukázať predložením kúpneho dokladu, prípadne iným, dostatočne vierohodným spôsobom.
Ako spotrebiteľ nemôžete uplatniť práva z chýb, ktoré ste sám spôsobil alebo o ktorých ste pri kúpe vedel. Rovnako aj pri chybách, pre ktoré sme s Vami, ako predávajúci a spotrebiteľ, dohodli zníženie ceny. Nezodpovedáme ani za bežné opotrebenie veci.
Reklamácia musí byť uplatnená najneskôr v 24mesačnej lehote. Reklamáciu je potrebné uplatniť bezodkladne, aby nedošlo k rozšíreniu vady a v jej dôsledku k zamietnutiu reklamácie. Včasným oznámením vady potom, čo sa objaví, si môžete zaistiť bezproblémové vybavenie reklamácie.
Reklamácia je vybavená až vtedy, keď Vás o tom vyrozumieme. Ak vyprší zákonná lehota, považujte to za podstatné porušenie zmluvy a môžete od kúpnej zmluvy odstúpiť.